ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ E SHOP

e shop  z 02 eshop kataskevi ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ E SHOPΚατασκευη e shop: το ηλεκτρονικό μας κατάστημα

Κατασκευη e shop, μία υπηρεσία που αφορά την ηλεκτρονική παρουσίαση της επιχείρησης μας και την 24ωρη προβολή της αποκτώντας έτσι έναν ακούραστο πωλητή. Μέσα από το e shop μπορούμε να διαφήμισουμε τα προϊόντα μας σε ένα μοντέρνο και εύχρηστο περιβάλλον με δυνατότητα αποστολής newsletter, έτσι ώστε να μπορούν να εγγραφούν οι επισκέπτες μας και να ενημερώνονται με e-mail για τα νέα προϊόντα, προσφορές και πολλά άλλα.

Κατασκευη e shop: χρήσιμα τεχνικά στοιχεία

Κάποια απαραίτητα τεχνικά στοιχεία για την κατασκευη e shop εξασφαλίζουν το καλύτερο αποτέλεσμα και το ιδανικότερο marketing. Ειδικότερα αν πουλάμε πολλά είδη ή αν αλλάζουν τα στοιχεία τους τόσο συχνά που πρέπει να κάνουμε τουλάχιστον μία μετατροπή την εβδομάδα είναι καλύτερο να προτιμήσουμε το κατάστημα να λειτουργεί με δυναμικές σελίδες. Οι απλές HTML σελίδες κατασκευάζονται γρήγορα και φθηνά ( για μικρά καταστήματα με λίγα είδη) αλλά είναι πολύ ακριβές στην παρακολούθηση και συντήρηση για μεγάλα sites με μεγάλο αριθμό προϊόντων και ειδών. Έχουν καλύτερη αναγνωσιμότητα, είναι φθηνότερες στη συντήρηση, καταχωρούνται όλες στα εργαλεία αναζήτησης, μεταφέρονται χωρίς μεγάλη δυσκολία από το ένα site στο άλλο. Όμως δεν μπορούν να παράσχουν εύκολα στους πελάτες προχωρημένα εργαλεία αγοράς όπως τα shopping carts. Όσον αφορά τις δυναμικές σελίδες δεν υπάρχουν πραγματικά. Αποτελούν καταχωρήσεις σε μία βάση δεδομένων και όταν τις ζητάει ο χρήστης δημιουργούνται αυτόματα για εκείνον. Είναι φθηνές στη κατασκευή και εύκολες στη συντήρηση και παρακολούθηση. Συνήθως είναι ακριβές για μικρά sites. Επίσης είναι προτιμότερο να είμαστε αυτόνονομοι παρά σε on-line πολυκατάστημα μαζί με άλλους, διότι ενισχύεται το κύρος του καταστήματος, είναι πιο ελεύθερη και επιτρέπει στο κατάστημα να δημιουργήσει πιο εύκολα το δικό του ανεξάρτητο όνομα και πελατεία. Η παρουσία μέσα σε ένα πολυκατάστημα είναι συνήθως φθηνότερη, απαιτεί από τον ιδιοκτήτη του να ακολουθήσει μιά γενική πολιτική παρουσίασης, τρόπου πωλήσεων ή ακόμη και τιμών που υπαγορεύεται από την συνολική ταυτότητα του e shop. Για αυτό είναι σημαντικό η κατασκευη e shop να υπερέχει από εκείνα τα ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται εκτός Internet στην ευκολία αγοράς και στις τιμές. Τεχνολογικά ας ακολουθήσουμε την τακτική της αγέλης, δηλαδή ας υιοθετήσουμε όποια τεχνολογία και πρακτικές προτιμούνται από τους περισσότερους για να εξασφαλίσουμε μακρόχρονη απόδοση τιμής και λιγότερα προβλήματα στις συναλλαγές με τους πελάτες μας. Επειδή λοιπόν ο χρόνος που αφιερώνει ο επισκέπτης σε μία web σελίδα είναι συνήθως πολύ μικρός πρέπει να βρει γρήγορα και εύκολα αυτό που επιθυμεί μέσα στο κατάστημα μας. Οι τρόποι για να γίνει αυτό είναι να κάνουμε πολλές δοκιμές, δηλαδή να βάλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο που δεν έχει σχέση με την εταιρία ή το site και να κάνει δοκιμαστικές συναλλαγές και να μας πει την γνώμη του. Ίσως να φαίνεται μπελάς αλλά θα είναι η καλύτερη επένδυση που έχουμε κάνει ποτέ. Επίσης στην κατασκευη e shop ας δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα στη λειτουργικότητα. Επιπλέον ας προσέξουμε τα κείμενα χρησιμοποιώντας απλή και περιεκτική γλώσσα. ΄

Κατασκευη e shop: τύποι εργαλείων

Μία ολοκληρωμένη κατασκευη e shop πρέπει να περιέχει εργαλεία πωλήσεων και προϊόντων, ώστε να προσθέτουμε τα προϊόντα σε κατηγορίες, να επεξεργαζόμαστε τα χαρακτηριστικά τους και να δημιουργούμε προσφορές. Επιπλέον από εδώ καθορίζουμε τη χρέωση των προϊόντων και την επιβάρυνση ανά τρόπο αποστολής. Επίσης υπάρχουν τα εργαλεία χρέωσης που μας επιτρέπουν να χρεώνουμε τους πελάτες και παράλληλα μας φέρνουν τα έσοδα στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αναμέσα τους βρίσκουμε πύλες χρέωσης πιστωτικών καρτών, διαχείριση παραγγελιών για καταθέσεις σε τράπεζα κτλ. Ένας ακόμη τύπος εργαλειών είναι τα βοηθήματα τα οποία βοηθούν να λειτουργήσουμε το e shop παρουσίαζοντας μας τις τρέχουσες παραγγελίες κσι παρέχοντας μας αυτοματοποιημένα δελτίας αποστολής και τιμολόγια. Οι αναφορές ως εργαλεία είναι το πιο σημαντικό κομμάτι του ηλεκτρονικού μας καταστήματος που μας δίνουν μία πλήρη εικόνα στη διαχείριση του καταστήματος για τις πωλήσεις, τους πελάτες που έκαναν το μεγαλύτερο τζίρο, τα προϊόντα που πουλήθηκαν περισσότερο, τις περιοχές που έχει απήχηση το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Τα αποτελέσματα των αναφορών μας δίνουν και την στρατηγική του διαδικτυακού μας καταστήματος. Τέλος τα εργαλεία marketing μας επιτρέπουν να προωθήσουμε καλύτερα τα προϊόντα και το e shop. Όλα τα παραπάνω ακούγονται αρκετά δύσκολα στη χρήση. Με την βοήθεια όμως της εταιρίας που θα αναλάβει την κατασκευη e shop θα δούμε ότι είναι εξαιρετικά εύκολα στη λειτουργία τους.